Vše o nákupu

Obchodní podmínky IDPOINT pro spotřebitele

ID POINT CZECH, spol. s r.o. Starý Mateřov 153, 53002 Pardubice (ČR), DIČ CZ25967266, IČO 25967266. OR Krajský soud v Hradci Králové, odd. C, vl. 18057 dne 29.03.2002. Nadřazeným těmto obchodním podmínkám je Občanský zákoník ČR.

1. Košík. Vybrali jste si z našich produktů, které chcete poptat? Pak je velmi snadné přidat zboží do košíku. Můžete různě „listovat“ katalogem a obsah vašeho nákupního košíku se seznamem vybraných produktů, detailem jednotlivých položek a samozřejmě konečnou cenou budete mít stále před sebou. Košík můžete kdykoliv vyprázdnit nebo pokračovat přidáním dalších položek. Nezapomeňte nakonec vše překontrolovat. Máte-li v poptávkovém košíku vše, co jste chtěli, pokračujte.

2. Informace o vás. Je třeba zadat vaše kontaktní údaje, abychom věděli, pro koho poptávku vyřizujeme a kam případně zboží doručit. Mějte na vědomí, že jakmile poptávku odešlete, je zaregistrována v našem centrálním systému a pracujeme na ověřování aktuální dostupnosti požadované varianty produktu. Pozor: Pokud budete chtít cokoliv změnit po odeslání poptávky, můžete tak učinit pouze prostřednictvím telefonního spojení uvedeného na úvodní stránce webu nebo v kontaktních údajích v pracovní době kanceláře od Po-Pá od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 17.00. Pokud jste vyplnili požadované údaje, pokračujte.

3. Odeslání poptávky. Teď už je vaše poptávka kompletní, a pokud je vše správně vyplněno, stačí ji odeslat k ověření dostupnosti a my už se o zbytek postaráme. Jestliže je něco ještě třeba doplnit, můžete se vrátit a údaje upravit. Po odeslání poptávky můžete další změny učinit pouze telefonicky na tel. č.  732 333 444  . Máte-li v košíku vše, co jste chtěli, vyplněné dodací údaje a zkontrolovanou poptávku, pokračujte kliknutím na „Dokončit poptávku“ a vyčkejte na první e-mail „Potvrzení poptávky“, který dostanete automaticky obratem na váš e-mail, který jste vepsali do kontaktních údajů. Pokud se tak nestane, neprodleně nás prosím telefonicky kontaktujte nebo pište na idpoint@idpoint.cz.

4. Potvrzení objednávky. Během několika hodin, ověříme dostupnost vaší poptávky, okamžitě vám zašleme „Potvrzení objednávky“ včetně předpokládaného týdne dodání formou e-mailu. Toto potvrzení vám zašleme opět na e-mail, který jste uvedli. V případě, že toto „Potvrzení objednávky“ neobdržíte do 72 hodin (víkendové dny nepočítaje), prosím upozorněte nás jakýmkoliv způsobem na tuto skutečnost.

5. Termín dodání. U našeho zboží neexistuje jeden standardní termín dodání. V detailu požadovaného produktu, pod každou jednou variantou výrobku se dozvíte vždy aktuální stav skladové zásoby. Možnosti termínů dodání ověřujeme individuálně pro každou vaši poptávku. V případě, že si vyberete zboží, které je celé skladem, takové je označeno pod variantou produktu konkrétní číslovkou, můžete očekávat dodání na místo dle vašich dispozic přibližně do 10ti pracovních dnů. O závozu budete předem vždy informováni. Druhou variantou termínu dodání je lhůta 1-8 týdnů, kterou před samotným poptáním nelze blíže specifikovat. Na termín dodání má vliv mnoho technických ale i sezónních podmínek. O týdnu, ve kterém můžete očekávat dodání vašeho zboží, budete informováni prostřednictvím druhého e-mailu na adresu spolu s „Potvrzením objednávky“, kterou jste zadali do poptávky. Datum dodání počítáme ode dne, kdy jsme vám zaslali „Potvrzení objednávky“.

  • Sezónní vlivy. Ve všech našich výrobních závodech je pravidelná odstávka výroby celý měsíc Srpen a dva týdny v Prosinci. Upozorňujeme, že tyto zmíněné týdny je nutné připočítat ke lhůtě nutné pro výrobu a dodání zboží spotřebiteli.
  • Technické vlivy. Naše výrobky jsou kombinací sériové výroby a zakázkové výroby na specifické přání spotřebitele. Tyto požadavky na výrobu vyžadují složité plánování a přípravu, aby bylo zboží vyrobeno v optimální kvalitě a ceně. Proto je dodací lhůta u některých výrobků možná v termínech okolo 8 týdnů.

6. Doprava zdarma při objednání nad 3000,– Kč vč DPH. Cena přepravy je vždy zakalkulována do ceny zboží a proto další poplatky za dopravu zboží neúčtujeme. Cena přepravy zboží při objednávce v součtu pod hranici 3000,– Kč vč. DPH, je zobrazena v samotném nákupním košíku.

  • Naše vozidla. Ve většině případů vám dovezou objednané zboží naše vlastní vozy.  Jen výjimečně pro přepravu používáme parcelární dopravce jako CS Expres nebo PPL. Dovoz zboží vám budeme vždy avizovat den předem. Pokud nezajistíte převzetí zboží ve sjednaném termínu, další a opakovaný závoz může být zpoplatněn, o čemž vás budeme předem informovat.

7. Předání zboží. Při převzetí zboží si samozřejmě můžete zkontrolovat jeho stav již podle obalu. Případné poškození zapište bezodkladně do kopie dodacího listu přepravce nebo do přepravních dokumentů. Místem dodání se rozumí dodací adresa vyplněná v poptávce. Zboží je našim dopravcem složeno bez pomoci příjemce za první uzamykatelné dveře nemovitosti uvedené v dodací adrese. (např. vchodové dveře bytového domu).

8. Výnos zboží. Předání zboží, případných doplatků za zboží probíhá na adrese čp. zákazníka za prvními uzamykatelnými dveřmi. V případě, že nejste schopni svépomocí zajistit přemístění zboží svépomocí na místo instalace, potom vám doporučujeme sjednat si tzv. výnos zboží až na místo instalace. Ceny této služby jsou stanoveny individuálně u jednotlivého zboží v košíku, podle počtu pater kam je třeba zboží vynést. Tuto službu objednejte nejpozději při telefonickém avízu o závozu zboží na vaši adresu.

9. Montáž zboží. Montáží zboží se rozumí sestavení nebo montáž dílců nábytku tak, aby tvořili úplný díl nábytku, tak jak je prezentován například v katalogu. Montáž neobsahuje instalaci nábytku! Ceny za montáž nábytku jsou kalkulovány v košíku u produktu nebo jsou stanoveny individuálně vzhledem k povaze zboží.

10. Instalace zboží. Instalace zahrnuje veškerou finální manipulaci s nábytkem. Jeho rozmístění, seřízení, instalaci závěsných dílců na stěny včetně poskytnutí standardního montážního materiálu. Spotřebitel nebo jím pověřená osoba musí být vždy instalacím přítomna a sám odpovídá za určení místa instalace nábytku a případně na sebe sama bere odpovědnost za případné narušení instalací elektro, vody a dalších rozvodů instalovaných v nemovitosti. Cena za instalace je vždy stanovena v košíku u produktu nebo individuálně vzhledem ke konkrétní objednávce.

11. Platba za zboží a služby. Platby za zboží a služby účtujeme na samostatných dokladech. Většinou požadujeme platbu za zboží v hotovosti při předání zboží na místě určení (dobírka). O závozu zboží jste vždy den předem informováni, takže je nutné mít dostatečnou hotovost připravenu u sebe. Platbu nelze zbytečně odkládat. V případě průtahů s platbou na místě předání, má přepravce právo odmítnou čekat na hotovost a i s doručovaným zbožím odjet aby nedocházelo k narušení distribučního plánu. Pozor, druhé a další doručení může být zpoplatněno. V případě, že zboží nemůžete uhradit v hotovosti, můžete uhradit 100% hodnoty zboží a ev. spojených služeb platbou převodním příkazem předem na účet IDPOINT. Výpis z vašeho účtu, (debetní pohyb) zašlete neprodleně na email idpoint@idpoint.cz. O této skutečnosti nás prosím informujte nejpozději v den avíza o závozu.

12. Záloha na zboží. V případech, kdy se objem objednaného zboží, nebo jeho specifická kombinace vymyká standardům, požadujeme před zadáním do výroby zaplacení zálohy na účet IDPOINT vedeného u ČSOB v CZK 176337328/0300 nebo v EUR 233044100/0300. Záloha je splatná okamžitě. Zálohovou fakturu zasíláme současně poštou a elektronicky na email zadaný v objednávce, pokud není požadováno jinak. V případě, že nejste ochotni uhradit zálohu na zboží jedinou alternativou je podpis objednávky přímo v místě sídla IDPOINT viz. kontkty. Podpisem objednávky na naší provozovně, ztrácíte mimo jiné nárok na vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu.

13. Platby služeb. Zpoplatněné služby jako výnos, montáž a instalace jsou placeny hotově po dokončení montáže a ev. také instalace na základě vystavení příjmového pokl. dokl.

14. Reklamace. Při vyřizování reklamací postupujeme podle platného Občanského zákona ČR. Proto popis postupu vyřízení reklamace má být pouze návodem jak případný problém vyřešit co nejefektivněji. Zboží, které jste od nás objednali, pochází ze vzdálených výrob mimo ČR, proto u každého nákupu je tímto dohodnuta dvojnásobná lhůta pro vyřízení vaší reklamace, tj. do 60 dní což umožňuje zákon platný v ČR. Toto jste stvrdili odeslání poptávky.

  • Pokud zjistíte jakýkoliv problém, pořiďte alespoň jednu digitální fotografii vady a odešlete ji jako přílohu vloženou do formuláře, spolu se stručným popisem a navrhovaným řešením. Pozor! Bez digitální fotografie vady dnes prakticky nedokážeme efektivně reklamaci řešit.
  • Závadu tedy můžete oznámit libovolným způsobem, avšak nejlépe elektronickou poštou, doporučeně poštou nebo rovnou v místě prodeje.
  • Pokud to povaha vady umožňuje, můžete výrobek užívat dál, dokud vám nebude dodán nový díl nebo výrobek.
  • A nakonec tento původní díl nebo výrobek předejte přepravci, který vám dovezl nový díl nebo výrobek, není-li sjednáno jinak.

15. Vrácení zboží. Zaslané zboží objednané na www.idpoint.czmůžete bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí (zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, § 53 odst. 7). Toto ustanovení se však vztahuje pouze na zboží na dálku objednané, nikoliv na zboží zakoupené nebo zkoušené osobně v provozovnách našich partnerů nebo na objednávky uzavřené nebo modifikované přímo v provozovně prodejce. Zároveň podotýkáme, že předpis se týká výhradně koncových spotřebitelů. Nakupujete-li u nás v rámci své podnikatelské činnosti, na odstoupení od smlouvy se pak vztahují ustanovení obchodního práva. Pokud se rozhodnete zboží ve 14denní lhůtě vrátit, pro bezproblémové vyřízení a navrácení kupní ceny postupujte prosím dle níže uvedených kroků. Lhůta na vrácení zboží rozhodně neznamená lhůtu pro testování zboží.

  • Zašlete dopis (nejlépe e-mail) na adresu idpoint@idpoint.czs následujícím textem: Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne (datum a číslo daňového dokladu) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží.
  • Pokud požadujete vrácení peněz na bankovní účet, uveďte prosím i číslo účtu. Zboží doručte na vlastní náklady po dohodě s naším pracovníkem na adresu prodejce do 14 dnů od prvního dne následujícího po převzetí zboží.
  • Zboží, které chcete vrátit, musí být v obalu, aby nedošlo k jeho poškození, Zboží je třeba vrátit kompletní s veškerým příslušenstvím. Pokud by tomu tak nebylo, jsme nuceni odečíst z vracené kupní ceny snížení hodnoty takového zboží. O ceně, kterou vám můžeme za vrácené zboží poukázat vzhledem k jeho aktuálnímu stavu, vás budeme předem informovat.
  • Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata, protože vracené zboží musíme nejprve důkladně zkontrolovat a zjistit do jaké míry je použito.
  • Jakmile bude vrácené zboží přijato, zašleme vám dobropis na zboží. Podepsaný dobropis doručíte na adresu prodejce (poštou nebo osobně) a na jeho základě vám bude vyplacena částka za vrácené zboží.
  • Z kupní ceny vám nebudou vráceny náklady spojené s případnou montáží, přepravou, a jiné služby.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet nebo složenkou, a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží a podepsaného dobropisu. V případě nedodržení stanovených podmínek bohužel není možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy.

16. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího. Vyhrazujeme si právo neakceptovat poptávku či její část, pokud se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena od subdodavatele. Za těchto okolností bychom vás neprodleně kontaktovali a dohodli bychom se na dalším postupu. Pokud by byla cena za zboží uhrazena předem, bude tato částka převedena zpět na účet nebo adresu zákazníka, a to v nejkratším možném termínu.




17. Ochrana osobních údajů. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost ID POINT CZECH, spol. s r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost ID POINT CZECH, spol. s r.o. s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

18. Všeobecné provozní podmínky a provozní podmínky e-shopu.

  • Provozovatel serveru je oprávněným provozovatelem a správcem (dále jen Správce). V rámci provozu tohoto serveru poskytuje Správce služby, které umožňují uživatelům vkládat na server textové a obrazové informace (dále jen Data). Služby serveru umožňují tyto informace zobrazovat, zasílat, mazat nebo s nimi jinak dále pracovat.
  • Uživatelem služeb serveru může být pouze oprávněná osoba, která se v souladu s provozními podmínkami zaregistruje (nebo se již zaregistrovala). Oprávněná osoba je v obchodním vztahu s provozovatelem serveru, tzn. že provozovatel serveru má tuto osobu již registrovanou ve svém systému a má veškeré potřebné informace pro obchodní činnost.
  • Uživatelem (oprávněnou osobou) může být rovněž ten, koho jiná oprávněná osoba pověří k využívání služeb serveru. Jedná se tedy o třetí osobu, která nemá přímý kontakt se Správcem a za níž přebírá odpovědnost právě ten, kdo ji k užívání serveru pověřil.
  • Jako uživatel dáváte souhlas se zpracováním svých osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Dále souhlasíte s užíváním elektronického kontaktu ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.
  • Pro přístup a využívání služeb serveru je nezbytný souhlas uživatele s provozními podmínkami. U uživatelů, kteří před zveřejněním těchto provozních podmínek již přistoupili na předchozí platné podmínky a nadále se přihlašují, se má za to, že přistupují také na tyto novelizované podmínky.
  • Kromě případů výslovně uvedených v těchto provozních podmínkách uživatel nesmí upravovat, kopírovat, distribuovat, předávat, zobrazovat, provádět, reprodukovat, publikovat, licencovat, převádět nebo prodávat jakékoliv informace, software, produkty nebo služby získané ze serveru, ani z nich vytvářet odvozená díla. Uživatel není oprávněn využívat služeb serveru k jakýmkoliv účelům, jež jsou v rozporu se zákonem, dobrými mravy a platnými provozními podmínkami. Uživatel nesmí služby serveru využívat způsobem, který by mohl poškodit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci serverů provozovaných Správcem nebo jeho partnery a nesmí narušit užívání těchto serverů a služeb dalším osobám. Uživatel nemá právo žádným způsobem získávat materiály či informace o serveru, které nejsou veřejně zpřístupněny nebo poskytnuty prostřednictvím serverů provozovaných Správcem.
  • Uživatel je touto cestou informován o skutečnosti, že na serveru se mohou vyskytovat propojení na jiné webové servery (dále jen Propojené servery). Propojené servery nejsou kontrolovány Správcem, a ten proto neodpovídá za obsah žádného z nich, ani za jejich změny či aktualizace. Správce není zodpovědný za webcasting či jinou formu přenosu dat z jakéhokoliv Propojeného serveru. Zahrnutí takových propojení do služeb tohoto serveru neznamená, že by Správce schvaloval obsah těchto serverů, nebo byl v jakémkoli spojení s jejich provozovateli. Uživatel nese odpovědnost za to, že se seznámil s podmínkami, za kterých je možné tyto servery používat a je odpovědný za jejich dodržování.
  • Správce prohlašuje, že podnikne veškerá možná opatření, aby Data zabezpečil před neoprávněnými zásahy třetích osob.
  • Uživatel tímto vyslovuje souhlas se zasíláním e-mailů do schránky, jejíž adresu uvedl v souvislosti s využíváním služeb serveru. Původcem těchto e-mailů je Správce serveru a jím odeslaný e-mail může mít informační nebo reklamní charakter. Tyto aktivity nejsou považovány za tzv. spam ze strany Správce. Nesouhlas se zasíláním těchto e-mailů může uživatel oznámit Správci serveru.
  • Pokud uživatel v souvislosti s využíváním služeb serveru předá své názory nebo připomínky (elektronicky, poštou či jiným způsobem), poskytuje tím Správci následující práva k těmto výsledkům své činnosti (dále jen Příspěvky): právo používat, upravovat, kopírovat, distribuovat, předávat, veřejně vystavovat, veřejně provádět, reprodukovat, publikovat, přenášet nebo prodávat jakékoliv takové komunikace, vytvářet z nich odvozená díla a sublicencovat třetí straně neomezená práva k provádění kterýchkoliv předchozích práv, udělených ve vztahu k těmto Příspěvkům. A to i tehdy, pokud jsou tyto Příspěvky dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském. Stejně tak na základě předání těchto Příspěvků nevzniká Správci povinnost tyto jakkoliv užívat a je oprávněn je na základě vlastního uvážení kdykoliv z webových stránek odstranit.
  • Správce je oprávněn sledovat údaje z profilu jednotlivých uživatelů pro statistické účely. Je oprávněn informovat Propojené servery o statistických údajích týkajících se uživatelů služeb serveru. Dále je oprávněn tyto informace zveřejňovat. Takové sestavy v žádném případě nebudou obsahovat údaje, na jejichž základě by mohl být uživatel kontaktován bez jeho předchozího požadavku, případně byl jakkoliv jinak identifikován.
  • Správce je oprávněn uveřejnit údaje uživatele serveru, bude-li to nezbytné z hlediska dodržení zákona nebo v rámci soudních či správních řízení vedených se Správcem; aby byla chráněna práva Správce, popř. provozovatelů Propojených serverů, nebo aby za daných podmínek byla chráněna osobní bezpečnost uživatelů produktů Správce, poskytovaných v rámci tohoto serveru, případně i osobní bezpečnost třetích osob.
  • Správce prohlašuje, že se správě serveru věnuje a bude věnovat s vynaložením maximálního úsilí a s odbornou péčí tak, aby zamezil veškerým případným rizikům, která by při řádném využívání služby serveru mohla vzniknout uživatelům či třetím osobám.
  • Správce neodpovídá za činnost uživatelů služeb serveru ani za způsob, jakým služby serveru využívají. Správce nenese žádnou odpovědnost za případné zneužití služeb serveru uživateli či třetími osobami.
  • Správce nenese žádnou odpovědnost za škody, které by uživatelům nebo třetím osobám vznikly přímo, nepřímo či náhodně v důsledku nebo v souvislosti s využíváním služeb tohoto serveru. Rovněž neodpovídá za škody, které by uživatelům nebo třetím osobám vznikly v důsledku nemožnosti využít služeb serveru nebo v přímé či nepřímé souvislosti s touto skutečností.
  • Správce je oprávněn bez souhlasu uživatelů i bez předchozího oznámení služby serveru dále upravovat a inovovat.
  • Správce je oprávněn měnit ustanovení těchto provozních podmínek. Změna podmínek je platná a účinná okamžikem zveřejnění na webových stránkách serveru. Tyto změny budou zapracovány do textu a zveřejněny ve formě úplného znění provozních podmínek. Je v zájmu uživatele, aby průběžně sledoval znění platných podmínek provozu.
  • Uživatel je povinen pravidelně se seznamovat se změnami provozních podmínek. Bude-li uživatel pokračovat v užívání služeb serveru i po provedení jejich změn, má se za to, že se změnami podmínek bez výhrad souhlasí.
  • Ze serveru mohou být uživatelům odesílány zprávy formou elektronické pošty, SMS nebo MMS, na jejichž základě uživatel dostává požadované informace. Správce je oprávněn elektronickou poštou informovat uživatele o službách serveru, funkcích, provozu, novinkách atd.
  • Tyto provozní podmínky nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním.




Podmínky nákupu na splátky Essox - Od 1.12.2017 POZASTAVENO
Splátkový prodej zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského úvěru společnosti Essox s.r.o.
Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je přitom velmi rychlý a nekomplikovaný.

A. Podmínky pro uzavření smlouvy

minimální výše úvěru je 3000,– Kč, max. 200.000,–Kč (nebo dle omezení spl.produktu)
občan ČR starší 18 let
zaměstnanec se stálým příjmem (nesmí být ve zkušební nebo výpovědní lhůtě)
podnikatel - fyzická osoba OSVČ (musí podnikat min. 1 rok)
důchodce (starobní, invalidní, výsluha)
žena/muž na mateřské dovolené
úvěrovou smlouvu nemohou uzavřít: nezaměstnaní, studenti, ženy/muži pobírající jakékoli sociální dávky (kromě rodičovského příspěvku)

B. Potřebné doklady

U úvěrů do 60.000,– Kč stačí jen 2 doklady totožnosti a nepotřebujete potvrzení o výši příjmů!

platný Občanský průkaz
druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list
U úvěru nad 60.001,– Kč potřebujete navíc

zaměstnanec - potvrzení o výši příjmu (ke stažení zde) (ne starší než 1 měsíc)
OSVČ - kopie daňového přiznání s razítkem FÚ a přílohami
důchodce - kopie výměru důchodu, výpisu z účtu nebo složenky, kde je vidět částka
rodič na mateřské dovolené - kopie výměru mateřské dávky
U úvěru nad 100.001,– Kč  potřebujete navíc doklad pro ověření adresy - kopie výpisu z bankovního účtu nebo účtu za telefon, elektřinu nebo plyn, nebo doklad o SIPO

C. Pojištění schopnosti splácet

Společně s Komerční pojišťovnou a.s. vám nabízíme výhodné pojištění schopnosti splácet, kdy v případě prokázání pojistné události dle pojistných podmínek bude úvěr doplacen Komerční pojišťovnou a.s. za vás.

Pojištění se sjednává pro případ:      

- pracovní neschopnosti
- ztráty zaměstnání
- plné invalidity
- smrti

Pojištění nelze aplikovat na smlouvy s bezúročným obdobím nebo odkladem splátek.

D. Postup při nákupu na splátky

1. Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.

2. V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.

3. V dalším kroku budete vyzváni k přesměrování na webovou aplikaci společnosti Essox s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo), kde vyplníte požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešlete ke zpracování.

4. Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem do 15 minut nebo nejdéle následující pracovní den. Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání e-mailu.

5. E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.

Důležité upozornění - zboží objednané na splátky může fyzicky převzít pouze osoba žadatele o úvěr po ověření totožnosti dopravcem na základě předloženého občanského průkazu nebo cestovního pasu. Nelze tedy pověřit jinou osobu převzetím zboží objednaného na splátky Essox.

V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.

E. Popis splátkových produktů

Obecná podmínka minimální přímé platby (záloha)

Přímá platba v % Max.výše úvěru
0 a 5% 40.000,– Kč
10% 60.000,– Kč
20% 80.000,– Kč
30% a výše 200.000,– Kč
Mobilní telefony - min. přímá platba 30%
1/10Nejpoužívanější splátkový produkt na trhu, srozumitelný a jednoduchý.
10% z prodejní ceny zaplatíte při převzetí zboží a úvěr splatíte v 10ti měsíčních splátkách po 10% z prodejní ceny, navýšení pouhých 10%

Min/max výše úvěru:     3.000,–/60.000,– Kč
Přímá platba:                10%
Počet splátek:               10 měs.splátek ve výši 10% z poř.ceny
Splatnost měs.splátky:  vždy k 15. dni v měsíci

5/24
Výhodný a jednoduchý splátkový produkt, vhodný ke snížení měsíční splátky.
5% z prodejní ceny zaplatíte při převzetí zboží a úvěr splatíte ve 24 měsíčních splátkách po 5% z prodejní ceny.

Min/max výše úvěru:     3.000,–/40.000,– Kč
Přímá platba:                5%
Počet splátek:               24 měs.splátek po 5% z prod.ceny
Splatnost měs.splátky:  vždy k 15. dni v měsíci

Standard 01
Variabilní splátkový produkt pro klienty s vlastní představou o výši přímé platby a délce splácení.
0 až 70% zaplatíte při převzetí zboží a délku splácení zvolíte v rozmezí 5 až 45 měsíčních splátek.

Min/max výše úvěru:     3.000,–/200.000,– Kč
Přímá platba:                0 - 70%
Počet splátek:               5 - 45 měsíčních splátek
Splatnost měs.splátky:  vždy k 15. dni v měsíci

V případě dotazů k některému ze splátkových produktů nás kontaktujte

Přejeme Vám příjemné nakupování na splátky.