V ÚNORU Můžete využít slevový kupón "UNOR11" na nejoblíbenější židle GEL-R a vybrané řady obývacího nábytku. Kód UNOR11 vložte do košíku a uvidíte jestli má váš výběr slevu.

Jak reklamovat

Akční nabídky | Předání zákazníka | Výše slev pro prodejce | Komisní prodej | Jak reklamovat | Obchodní podmínky | Fotogalerie




Informace o pravidlech akčních nabídek pro prodejce IDPOINT

před prodejem…

1. Každá reklamace je nepříjemá ale je součástí naší práce. Rádi bychom aby každé reklamační řízení pro vás bylo lehce řešitelné a přehledné. Proto jsme pro tyto účely připravili několik bodů, které vám doufejme zjednodušší práci. Je-li to možné, prodejte výrobky i s montáží, předejdete tak vadám způsobeným nedokonalou montáží. Pokud vám ale spotřebitel cokoliv reklamuje, prosím nehovořte o tom zbytečně, ale postupujte podle uvedených bodů.

při prodeji…

2. Upozorněte zákazníka při prodeji aby v případě problémů zboží nikam nenosil ani nepřevážel, ale nejprve vás jako prodejce kontaktoval. Pokud možno, zboží mu nechte v užívání až do vyřešení reklamace.

při reklamaci…

3. Vyžádejte si nebo pořiďte digitální fotografii vady. Tuto fotografii následně odešlete na reklamace@idpoint.cz spolu s popisem vady, informaci o tom kde se zboží nachází a s číslem dokladu na kterém jste toto zboží od IDPOINT koupili. Foto samozřejmě nepožadujeme pokud například chybí kování.

mezi tím…

4. Jakmile vaši úplnou reklamaci obdržíme, zaregistujeme ji a o způsobu řešení vás převážně elekoronickou poštou budeme neprodleně informovat.

a nakonec…

5. Po dohodě s vámi doručíme nový díl, výrobek nebo výrobek po opravě na vaše standardní odběrní místo nebo přímo na adresu spotřebitele.

co by jste ještě měli vědět…

6. Upozorněte zákazníka při objednávání, že dodací lhůta se vetšinou rovná lhůtě na vyřízení reklamace. Pokud na to upozorníte při prodeji nejpozději, máte právo později využít zákonou až dvoujnásobnou lhůtu na vyřízení reklamace (tj. 60 dní). Dále by jste měli vědět, že ve většině případů z důvodu nákladovosti nepožadujeme vracet vadné zboží zpět. Ohledně reklamací nám prosím netelefonujte je to zbytečné, poskuste se používat výhradně e-mail.

Tabulka pro vyplnění reklamace:
Dobrý den. Dovolujeme si vám představit nejsnazší způsob reklamace. Jsme profesionálové a pro rychlé vyřešení vašich připomínek potřebujeme jen věcné a stručné informace. Proto vás žádáme o chvilku pozornosti a zadání dat do této tabulky. Děkujeme vám. 

Reklamační formulář
Dodavatel: (ID POINT CZECH, spol. s r.o. , S.K.Neumanna ar. PSN II, hala 12, 53002 Pardubice)
DIČ CZ25967266, IČO 25967266. OR Krajský soud v Hradci Králové, odd. C, vl. 18057 dne 29.03.2002


vložit FORMULÁŘ !!!